מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור ב03-5358223

אם לא מצאתם את הדגם אותו אתם מחשפים צרו איתנו קשר 

הוסף לעגלה
WhatsApp

מחשבים ניידים

מחפשים מחשב נייד חדש?


בענקי המחשב שבתל אביב תוכלו למצוא מגוון מחשבים ניידים מהמותגים המובילים ובמחירים ללא תחרות! כל מחשב מצוין יחד עם מפרט. לקבלת ייעוץ על המחשבים שיתאימו באופן המרבי לצורכיכם התקשרו אלינו לטלפון שמספרו 03-5358223 או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

בחנותנו תוכלו למצוא מחשבים ניידים HP, מחשבים ניידים ASUS, מחשבים ניידים DELL, מחשבים ניידים LENOVO ועוד. למעוניינים, ענקי המחשב מאפשרת לבצע טרייד-אין על מחשב נייד ישן ולהתחדש עם מותג מוביל וחדש שכולל אחריות מלאה מטעם היבואן הרשמי בישראל. בנוסף ניתן למצוא ציוד היקפי מגוון הכולל מטענים, סוללות, תיקים ושלל אביזרים משלימים.

מתאימים את הלפטופ לצורך שלכם

בעוד שבעבר היינו נוהגים לקנות מחשב נייח לבית ולעבודה ומחשב נייד ללימודים, הרי שהיום מחשבים ניידים הם חזקים ומהירים מספיק ומאפשרים לנו להשתמש בהם בכל מקום ולכל צורך. לפטופ איכותי צריך להיות מהיר, קל לנשיאה ובעל עוצמות משתנות כשהכל תלוי בצורך שלנו.

אם אתם גיימרים או מעצבים גרפיים שמחפשים מחשב חזק ומהיר, אז הרי שחשוב להשקיע גם ברכיבים איכותיים ועוצמתיים כגון כרטיס מסך מתקדם, מעבד חזק וזיכרון רחבו ומהיר. ואם אתם בעלי מקצועות שדורשים חיבור לאינטרנט ומהלך עבודה חלק ומהיר, הרי שאפשר למצוא דגמים זולים ומהירים שיעשו בדיוק את העבודה המצופה.

מקצועיות, שקיפות ואמינות

ענקי המחשב חרטה על דגלה לספק שירות מקצועי, אדיב, מהימן ואמין לקהל לקוחותיה, ומקפידה על כך בכל היבט ועד לפרט הקטן ביותר.

באפשרותכם לקבל שירות בשפה העברית, אנגלית, ספרדית ורוסית. כמו כן, חנותנו מציעה שירותי תיקון מחשבים כשלרוב כלל התקלות מטופלות במקום תוך שעה אחת מבלי צורך להשאיר את המחשב.

מחירים ללא תחרות

מחיר מחשב נייד יכול לנוע בין שלל תקציבים משתנים. כשזה מגיע ללפטופ קל ללכת לאיבוד עם מגוון רחב של מחירים התלויים בחומרה, מותגים וביצועים. לצד מחשבים ניידים מיבואן רשמי, חנותנו מספקת גם מחשבים ניידים במחירים אטרקטיביים באמצעות יבוא עצמאי המתבצע על-ידינו.

לצד מחשבים ניידים רגילים ומוכרים, תוכלו גם למצוא לפטופ עם מסך מגע ומחשבים משולבים. נציגינו מחכים לכם וישמחו לסייע בכל שאלה!

איך למצוא לפטופ מומלץ שיתאים לצרכים האישיים של כל אחד?

רבים אשר עומדים לבצע רכישה של לפטופ מתחילים עם בקשות לעזרה והמלצות מחברים או מכרים, אך זה לא תמיד נכון. פעמים רבות אתם יכולים לקבל המלצה מאדם אחר עבור לפטופ מומלץ מאוד, כאשר ההמלצה מתייחסת לצרכים האישיים של אותו ממליץ ולשימוש שהוא עצמו עושה עם המחשב, וזה לא תמיד מה שאתם תעשו עם אותו המחשב.

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מקבלים החלטה נכונה, ובוחרים לפטופ מומלץ אשר מתאים באופן אישי עבורכם, אתם חייבים להתייעץ עם מומחים בתחום.

צוות המומחים שלנו יעניק לכם מידע על לפטופ שיהיה הכי נכון עבורכם – עבור השימוש האישי שאתם תעשו באותו מחשב, עבור התקציב שלכם, הצרכים האישיים שלכם וכל דרישה נוספת שתהיה לכם.

כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר ומשקיעים את הכסף שלכם ברכישת לפטופ שישמש אתכם באופן הטוב ביותר, ולאורך זמן רב.

איזה מחשב נייד מומלץ בשבילי?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים היא “איך אני יכול לדעת איזה מחשב נייד מומלץ בשבילי?”, “איך אני יכול לבחור מבין המגוון הרחב בחנות שלכם את המחשב הטוב ביותר עבורי?”. ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

רכישה של מחשב נייד היא לא רכישה של מה בכך. לא משנה באיזה סוג של מחשב תבחרו, עדיין מדובר בהוצאה שיכולה להיות משמעותית מאוד עבור כל משק בית, ובכלל. לכן, עליכם להיות בטוחים כי אתם משקיעים את הכסף שלכם בצורה נכונה ובאמת רוכשים מחשב נייד מומלץ באופן אישי עבורכם ועבור הצרכים האישיים שלכם.

הצוות שלנו מוכן ועומד לשירותכם. אנו נשמח להתאים לכם את המחשב הנכון ביותר עבורכם, להציע לכם מגוון הצעות בהתאם לצרכים שלכם ולבחור יחד את המחשב אשר עומד גם בדרישות התקציביות שלכם.

פנו אלינו עוד היום – אנחנו כאן בשבילכם!

נוספו לאחרונה
no-lazy