מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור ב03-5358223

אם לא מצאתם את הדגם אותו אתם מחשפים צרו איתנו קשר 

הוסף לעגלה
WhatsApp

מחשב נייד מסך מגע

מחפשים מחשבים ניידים עם מסך מגע?

ברוכים הבאים לאתר ComputerGiant של חנות ענקי המחשב בתל אביב. אצלנו תוכלו למצוא מבחר מחשבים ניידים עם מסך מגע מן המותגים המובילים ובמחירים ללא תחרות!
החל ממסך מגע dell מחשב נייד ועד למותגים נבחרים ופופולריים.

באפשרותכם להזמין מחשב נייד מסך מגע הישר מן האתר או להשאיר פניה לצורך קבלת שיחה חוזרת וייעוץ מנציג שירות. בנוסף, נציגינו זמינים עבורכם בכל יום בין השעות 10:00-20:00 במספר הטלפון:
03-5358223.

אחריות מטעם יבואן

כלל המחשבים בחנותנו הינם תחת אחריות יבואן רשמי. בנוסף, ענקי המחשב מציעה את שיטת “האחריות הכפולה”. יש לכם תקלה במחשב? במקום שתטרטרו את עצמכם עד למעבדה, הגיעו אלינו ונספק לכם שירותי תיקון מחשבים מקצועיים במקום!

כשתשעים אחוזים מכלל הבעיות מטופלות במקום, אך במידה ולא הצלחנו לאתר את מקור הבעיה, אנו כבר נממש את האחריות שלכם ונעשה את כל הסידורים שצריך.

למה לבחור במחשב נייד מסך מגע?

מחשבים ניידים עם מסך מגע מציעים שילוב בין טכנולוגיית הסמארטפונים והטאבלטים לבין הממשק והתפעול שמתאים יותר למחשב נייד קלאסי.

כמו בכל מחשב נייד אחר, גם כאן ניתן למצוא שלל טווחי מחירים שונים המושפעים מגודל המסך, החומרה, המותג וכיוצא בזה. האם זהו המחשב המתאים ביותר לצורכיכם? אנו כאן כדי לסייע וללוות אתכם בתהליך הרכישה.

ככלל, ניתן לומר שמחשבים ניידים עם מסך מגע מציעים לנו נוחות מירבית עם מקלדת שניתנת לכיוונון ומסכים עם רזולוציה מתקדמת ומרהיבה. איכות התצוגה בהחלט יכולה להתאים לגרפיקאים ולגיימרים, אך שוב – לכל אחד העדפה משתנה.

שירות ללא תחרות

בין שחיפשתם מחשב נייד מסך מגע הידוע גם בשם מחשב נייד מתקפל, ובין שאתם מחפשים אחר מחשבים נייחים, בענקי המחשב נדאג לספק לכם ייעוץ מקצועי המאפשר לבחור את המחשב המתאים ביותר בהתאם לתקציב וצרכים פרטיים.

שעות פתיחה

ימים א’-ה’, בין השעות 10:00-20:00
ימי ו’ וערבי חג בין השעות 10:00-13:30.

חנותנו ממוקמת בתחנה המרכזית החדשה (כניסה 42-43) מיד מימינכם.

בחיפושכם אחר מגוון דגמי מסך מגע החל ממחשב נייד דל מסך מגע ועד ל-HP ומותגים נבחרים נוספים, הצוות המקצועי שלנו זמין עבורכם בהשארת פניה, כתיבת הודעה לקבלת שיחה חוזרת או יצירת קשר טלפוני ישיר.

תוצאות: 90
בחרת לסנן לפי: מחשב נייד מסך מגע
נוספו לאחרונה
no-lazy